Skip to content

Hjertevill

Det ble ikke spesielt mye lesing , et kvarter før jeg la meg pluss omtrent 20 minutter på skolen. Likevel gikk prøven overraskende bra og jeg tror ikke jeg får dårligere enn 5 i hvertfall. Det som er rart er at jeg klarer likevel ikke å være glad for det, jeg føler alltid jeg kunne gjort bedre og at jeg langt ifra er flink nok til å utnytte det at jeg faktisk er flink. Hadde jeg orket hadde jeg nok kunne ligget et hakk høyere i de fleste fagene. Jeg har nevnt dette før og heller ikke denne gangen sier jeg det for å skryte over hva jeg klarer å prestere uten å egentlig prestere i hele tatt. Det er bare sånn det er. Jeg sløser bort det eneste talentet jeg faktisk har.

Uansett. Denne kvelden tilbringes i likhet med i går, på gulvet foran ovnen og med håndballjentene på skjermen. Til tross for at jeg får ganske vondt i ryggen av å ligge på gulvet er det likevel så behagelig med varmen at jeg vurderer å tilbringe hele jula her. Too bad for katta som også liker denne plassen.

