Skip to content

Hjertevill

Er det noe som er oppmuntrende er det å se handballjentene gruse motstanden i håndball-EM. På den andre siden eier jeg ikke motivasjon til å lese omtrent 60 sider om politikk og demokrati. Ting jeg i stedet har gjort er å spise gulrot og holiday-dip,

se handballkamp, en episode Gossip Girl og en episode Heroes. Forferdelig prioritering, det er jeg klar over. Vel, NÅ skal jeg lese litt. Hvis jeg klarer å velge bort de to andre alternativene…

Kom forresten på at jeg glemte å si hva som var rett svar på hvem på det gamle bildet som var meg. Kan vel begynne med å si at det var overraskende mange som tok feil. Hun i midta er bestevenninna mi, jeg er hun litt lubne, med dårlig holdning og de lengste beina, altså hun nr.2 fra venstre.

