Skip to content

Hjertevill

I dag har jeg vært slappheten selv. I stedet for å dra hjem fra skolen da jeg sluttet klokken halv 2 ble jeg igjen til ti på halv 4 og spilte CS. Deretter gikk turen til byen sammen med ei venninne for å finne mulige antrekk til diverse festligheter i jula. Ingen overraskelse at vi ikke fant noe spesielt. Da jeg kom hjem var det bare å sette seg rett ned ved middagsbordet, spise, sose bort en halvtime på dataen også dra på Spenst. Ikke ga det seg etter det heller, for da var avtalen å dra til ei venninne. Noe som også ble gjort. Alt i alt har jeg holdt alle mine avtaler i dag, men også ikke fått tid til å være hjemme i mer enn 45 minutter om gangen.

Nå er jeg dødssliten og skal hoppe i sengs snarest, selv om jeg sikkert finner noe annet å gjøre. Hadde egentlig tenkt å vise dere bilde av Cola-lastebilen, men siden jeg ikke vet helt hvordan jeg skal få det fra mobilen til dataen ble det ikke noe av. Tar i stedet et fra google og lar dere se for dere stemningen selv da den sto ute i mørket og lyste opp, dessverre foran en Rema 1000-butikk. Kommersielt og jævlig, juuuuuul <3

