Skip to content

Hjertevill

Når jeg allerede etter en halv dag kommer til omtrent 70 nye innlegg på bloglovin’ begynner jeg å vurdere å kutte ned på antall blogger jeg følger. Desverre har det seg sånn at når jeg først har begynt å lese en blogg, har jeg svært vanskelig for å slutte. Jeg føler at jeg etter hvert «kjenner» personene og også vil fortsette med å følge livene deres eller hva det nå er de blogger om. Noen er mer personlige og forholdet til bloggeren blir også mer personlig, alt uten at jeg noen gang har møtt noen av dem. Til i dag følger jeg hele 70 blogger, men jeg har uvanen(?) med å legge til flere så snart jeg finner bare ett eneste innlegg jeg liker. Som for eksempel nå for 2 minutter siden da antallet gikk opp fra 69 til 70.

Når jeg først er i gang med å fortelle om min avhengighet kan jeg vel også be dere snilt om å legge til meg. Siden antallet «prenumeranter» ikke har steget på en god stund, men antallet kommentarer har det tar jeg sjansen på at det faktisk er noen som leser bloggen, men som ikke har kommet så langt som å legge meg til. Dere kan gjøre det ved å enten trykke på knappen ute i siden eller på den lille pluss’n rett nedenfor.

<a href=»http://www.bloglovin.com/blogg/223762/mskjelbred»>bloglovin – mskjelbred<</a>


Hvor mange blogger følger du med på?

