Skip to content

Hjertevill

Har nettopp spist Tikka Masala med mamma og sitter nå og nyter synet av håndballjentene som (så langt) knuser Ukraina, der jeg har tittelen fra sånn forresten! I morgen skal jeg bake pepperkaker som med noen venninner så ja, dere kan forvente en masse bilder. I kveld derimot skal jeg vel bare slappe av, muligens besøke/få besøk av ei venninne, men det blir uansett ikke stor fart i kveld. Egentlig bare godt med tanke på at jeg skal jobbe i 6 timer i morgen. Penger er penger og de trengs virkelig nå før jul!

Når jeg først snakker om hvor fattig jeg er kan jeg vel nevne at Monica har en konkurranse hvor du kan vinne en av to julestrømper fylt med dvd, godteri, julemusikk og annet herlig stoff! Kan ikke love at jeg er den som fortjener det mest, men at jeg hadde satt STOR pris på å vinne kan jeg faktisk love dere! Jeg er kanskje en dust som forteller dere om det, men det er enkelt nok det eneste du trenger å gjøre for å ha sjansen til å vinne også! Lykke til, håper jeg vinner!

