Skip to content

Hjertevill

For 8 år siden var jeg ei lita jente på Ylvis-forestilling, i kveld var jeg ei 16 år gammelt jente på Ylvis-forestilling. Forskjellen? I kveld ble jeg forelska. Såklart tuller jeg, men likevel, jeg kan ærlig talt si at hvis det er noen jeg hadde giftet meg med på et blunk måtte det ha vært Bård Ylvisåker! Siden gutter med humor er det jeg finner mest tiltrekkende av alt sier det vel selv at han er et rimelig godt alternativ. At han i tillegg er både kjekk, lang og har sjarm så det oser av han er jo et lite pluss.

Hadde jeg hatt pengene til det er det nesten så jeg hadde dradd på ekstraforestillingen nå om et kvarter. Dessverre har jeg ikke det og det ville jo vært litt dumt å sett samme forestilling på én kveld. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan det var engang, men kan vel fortelle at jeg lo så tårene kom flere ganger!

Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden i et midlertidig lykkerus med is, msn og nei, ikke Britney-dokumentar, men Rosenborg-kamp. I morgen er det fredag, så er det helg, kunne ikke hatt en bedre innledning til helga!


(Jeg googlet happiness og dette var det første bildet som kom opp.)

