Skip to content

Hjertevill

Ikke serien, men faktiske tall. For noen dager siden registrerte jeg meg på google analytics og sitter nå og ser statistikker over besøk på bloggen min. Er det bare jeg som synes det er ganske så underholdende å sitte og se på tallene over hvor mange besøk og besøkende jeg har på bloggen min? Når man i tillegg kan se byer blir hele greia enda mer artig! Kan fortelle at de fleste av mine besøkende er fra Namsos(naturlig nok), deretter kommer Oslo, Trondheim, Bergen og Steinkjer.

Som jeg fortalte i går hadde jeg tenkt å kjøpe julekalender. Dessverre har det seg sånn at da jeg kom på butikken i går, var de utsolgt for sjokoladekalendere! Hvertfall av den typen jeg ville ha. Skulle gjerne hatt Kinder-kalender, men jeg klarer bare ikke å se poenget i å kjøpe kalender til over 100 kroner. Jeg er langt ifra gjerrig, heller mer mot å sløse alt for mye, men når det kommer til sjokoladekalender da ser jeg bare ikke noen grunn til å bruke så mye. I mine øyne er det som regel de billige med de gammeldagse bildene på og bilder av små ting inne i lukene som er mest «julete». Til tross for skuffelsen ble det flax-kalender. Ønsk meg lykke til, bare 11 hytter igjen til 500 000!

Nei, det dere ser på skuldra mi er ikke en genser. Det er pleddet mitt(love).

