Skip to content

Hjertevill

Som en kontrast til all julepraten, julestemningen og julemusikken har jeg i kveld hatt et behov for å være slapp og melankolsk. Jeg har sovet, men ikke lest. Jeg har spist, men ikke trent. Jeg har grått, men ikke ledd. Terra nova ligger med framsiden opp og øynene er rettet mot skjermen. I kveld orker jeg ikke, i morgen går alt greit likevel.

Tom McRae – I ain’t scared of lightning

Kort, men å så perfekt. Resten av sangene nedenfor anbefales også, orker bare ikke et innlegg med 9 youtube-videoer.
Tom McRae – Language of fools
Kings of Convenience – I don’t know what I can save you from
Kings of Convenience – Love is no big truth
Death Cab for Cutie – The ice is getting thinner
Death Cab for Cutie – What Sarah said
John Mayer – Dreaming with a broken heart
Madrugada – Our time won’t live that long
Sia – Soon we’ll be found

