Skip to content

Hjertevill

Goood, god morgen! Hver morgen er et langt steg nærmere juleaften nå. Denne uka begynner julefilm-frenzy og jeg gleder meg! Hele morgenen har gått med på Americas Next Top Model, og for å si dere sånn, gled dere! Uten å si hvem som er i topp 5, som er så langt jeg har kommet nå, må jeg innrømme at min favoritt denne sesongen har vært Analeigh.

Siden jeg lovet dere bilder av hva jeg kjøpte meg i Trondheim så jeg meg pent nødt til å rydde opp litt på rommet for så å slenge alt utover senga. Synes selv alt ser bedre ut på ordentlig enn på bildet, men skal muligens ha på kjolen på julebord med jobben i kveld så det blir muligheter for bilde med den på. Handkremen fra Body Shop må være et av mine beste kjøp! Vinteren er døden for hendene mine og bare etter en natt er de allerede bedre. Almond oil hand rescue treatment for de som leter.