Skip to content

Hjertevill

Jeg har hatt den beste dagen i Trondheim jeg noen gang har hatt. Alt er takket være venner med god humor, gårsnattas fest(jeg og ei til fant ut i 9-tiden at vi skulle ut) og en del artige episoder. I tillegg til dette hadde Zara åpnet(lykke) og jeg fant ganske mye jeg likte og også kjøpte. Det ble til slutt to par sko(et par høghæler, et par vinterstøvletter), en kjole(Zara), et skjerf(Zara), en genser(GT), en ring(GT) og handkrem og lipsyl fra Body Shop, kommer tilbake med bilde når jeg har kommet hjem, eventuelt i morgen.

Da jeg kom hjem ble det taco og litt kos med familien før jeg dro oppover til ei venninne hvor jeg nå sitter med dataen i fanget og føttene innpakket i ei dyne, herlig. Legger ut bilde så dere ser hvor fantastisk stemning det er her.

