Skip to content

Hjertevill

Hva som til min STORE lykke møtte meg da jeg skulle ordne meg kveldsmat:

Hvem får IKKE julestemning av nissene på melkkartongene?
Jeg har så lite som 16 skoledager igjen og så fort som dagene går er jo det så godt som ingenting! Baksiden er alle prøvene i tiden framover. Leverte nettopp tolkningen og sitter nå og øver til spanskprøven i morgen. La oss krysse fingrene, for begge to. I morgen er forresten siste dagen før helga i og med at fredagen er planleggingsdag eller noe liknende. Uansett, fridagen skal jeg mest sannsynlig tilbringe i Trondheim på jakt etter klær til jula. Og nei, jeg gleder meg ikke. Er så typisk at de gangene jeg er på leting etter noe spesielt finner jeg absolutt ingenting, dessuten er det også en ganske (gigantisk) stor nedtur hvis Zara ikke har åpnet til da! Hører rykter om både i morgen og fredag, men det er vel ikke noen som tilfeldigvis vet det helt sikkert?

