Skip to content

Hjertevill

Gjør det herved til en tradisjon å legge ut bilde av gårsdagens skader, de gangene jeg kommer hjem med det. Denne gangen gikk det utover handa, eller rettere sagt lillefingeren min og kneet. Stikkord om handa er taxidør, klemt og middelaldrende mann med dårlig samvittighet etterpå. Sto i et par minutter og forsikret han om at jeg ikke hadde brukket noe ved vise han hvor lett jeg klarte å klipe igjen handa. Er fortsatt rimelig sikker på at den er i orden. Stikkord til kneet har jeg ikke siden jeg har null peiling på hvordan det gikk for seg. Visste ikke engang at jeg hadde slått kneet før jeg så blodet og hullet i strømpebuksa da jeg skulle ta den av.

Dagen i dag burde vel gått med på å rydde i huset, tenne opp for første gang i løpet av helga og kanskje noe lekser. Akkurat nå er det å sitte i senga SÅ mye bedre!

