Skip to content

Hjertevill

Jeg lovte å fortelle dere hva jeg lå ann til i spansk og naturfag og kan fortelle at det var 5 der også. Om jeg klarer å holde den femmeren i naturfag er jeg litt spent på.

Over til noe annet. Siden øynene mine har den tendensen til å variere mellom alt fra blå, blågrå og grågrønne vurderer jeg å bestille meg fargelinser. Nei, dette er ikke i ferd med å bli et innlegg som reklamerer for alle slags mulige sider, hverken åpenbart eller skjult. Jeg lurer faktisk på om dere har noen erfaringer med diverse sider hvor man kan kjøpe slike linser? Kvalitet, komfort, hvor «ekte» de ser ut osv. Sider jeg har funnet er lensway, fargedelinser, linsehuset, har selvsagt også sett superkul og illusion, men jeg sparer meg for de sidene.
Hjelp meg eller eventuelt gi meg øynene til jenta på bildet!

