Skip to content

Hjertevill

Jeg hadde ikke tenkt å blogge mer i dag, skulle liksom spare dette til i morgen. Dessverre klarer jeg ikke å holde meg fra det lenger, dette er FOR fantastisk til å holde inne! Jeg hopper, jeg danser, jeg trommer og jeg slenger på hodet mens jeg gliser bredere enn jeg har gjort på så alt for lenge! Hvorfor? Jo, på grunn av videoen Mariel la ut. For dere som ikke har sett den er det denne her:

Jeg kan ikke engang komme på sist jeg falt så fullstendig for et band! Allerede etter et kvarter var albumet deres lastet ned(ikke lov, men hvilke andre alternativer har jeg klokka kvart over ti på kvelden?) og et flertall av videone deres sett på youtube. Jeg kan ikke si annet enn at de gjør meg lykkelige! Hver eneste video er like søt og sjarmerende som den forrige, det samme gjelder jentene som spiller/synger. Siden jeg vet hvor lat jeg selv kan være legger jeg opp enda en av videone deres, bare for å overbevise dere helt.

Nå skal jeg legge meg i fullstendig lykkerus. Forundrer meg ikke et sekund om jeg ikke får sove fordi jeg er så forbaska oppspilt over det her! Før jeg glemmer det, bandet heter Those Dancing Days og cd’n deres heter In Our Space Hero Suits, elsk det!

