Skip to content

Hjertevill

Fikk midtterminvurdering i dag og må vel si meg fornøyd med et snitt på 5? Joda. 4 i matte som trekker ned, 6 i norsk som trekker opp. Hadde vel vært litt artigere med 6 i et fag som faktisk er avsluttende i stedet for et jeg har i 2 år til, men jeg skal være fornøyd over at jeg fikk 6 i hele tatt! Skal jeg være helt korrekt må jeg også nevne at jeg fortsatt ikke har fått karakterene i spansk og naturfag, men skal la dere høre hva de ble også. Siden det var naturfag jeg var mest spent på, må jeg legge til at snittet mitt fortsatt kan dette ned et lite hakk. I tillegg til at dette bare er en vurdering, og at termin- og standpunktkarakteren kan bli en annen som det står på arket.

Jeg klarer fortsatt ikke å legge fra meg gleden over snøen. Hvertfall ikke når det bare har snødd mer i dag og snøflak så store som tyvekroninger! Fristelsen til å la være å legge ut et snøbilde fra i dag også er alt for stor til å la være! Derfor gir jeg dere… vedskuret vårt!

