Skip to content

Hjertevill

I dag gikk selfølgelig den vakre snøen over til å bli forferdelig slaps. Mens jeg elsker lyden av å gå på utrødd snø, hater jeg lyden av å dra føttene gjennom kald og bløt slaps! Kjenner at hele kroppen blir kald av bare lyden av det, og at vannet etter hvert trenger igjennom skoene uansett hvor solide vintersko du har, fælt. Uansett, nå er bare to uker igjen til vi har desember og jeg begynner allerede å bli stressa. Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda og heller ikke planlagt noe slags antrekk til julebord. Når det gjelder stemningen kunne desember gjerne kommet i morgen for min del, jeg lengter etter å starte på julefilmene mine! Skoledagen i dag har vært lang, men grei. Jeg vet ikke med dere, men jeg må innrømme at i enkelte timer klarer jeg rett og slett ikke å konsentrere meg og finner diverse spill og ting langt mer interessant enn det som foregår på tavla. I dag har FaceInHole fått sitt gjennombrudd og det er faktisk overraksende hvor artige(og stygge) bilder du kan få til! Å sende dem rundt så halve klasserommet sitter og fniser av det akkurat samme er også et lite pluss. Siden jeg velger å spare vennene mine for å bli lagt ut rare bilder av på bloggen lagde jeg et par med meg selv i hovedrollen i stedet, enjoy.

Oppfordrer også alle til å lage bilder av seg selv og legge igjen en kommentar så jeg får se!

