Skip to content

Hjertevill

Akkurat nå sitter jeg mer som og stirrer ut i løse luften. Jeg har ingen spesiell grunn til dette, i og med at jeg har lekser som burde vært gjort, tv-serier som skriker etter å bli sett, en kropp som hyler enda høyere etter trening og et hode som gjerne skulle hatt litt søvn. Jeg har klart prøvelsen i å holde meg våken i dag også, imponerende nok. Den virkelige styrkeprøven kommer vel i morgen når jeg har skole til halv 4. For tiden føler jeg mest for å gjemme meg bort i mørke klær og ikke komme ut i lyset igjen før våren kommer. Hadde jeg hatt en kropp som var to størrelser mindre og i tillegg pupper som var enda mindre hadde jeg gått for noe sånt:


En ting jeg kom på at jeg ikke har fortalt dere om er at jeg fikk stipend!!! Jeg skrek høyt da jeg fikk opp lånekassens sider og det sto at jeg var tildelt 8900kr pr halvår. Jeg har allerede planlagt innkjøp av objektiv, men må først finne ut hva det blir så jeg ønsker meg av foreldrene til jul. Som dere kanskje har fått med dere tenkte jeg også på jakke, men typisk nok hadde den blitt utsolgt i den størrelsen jeg skulle ha samme dag jeg hadde vært å prøvd den(i en annen farge) i butikken. Jeg er nok en gang på jakt etter vinterjakke, en helt enkel en som hovedsaklig skal brukes i bakken, men også kunne brukes i byen.
Tips?

