Skip to content

Hjertevill

Ikke på himmelen nei, men det kunne så godt vært det. Energien har holdt seg og jeg har ikke sovet en eneste time i dag! Med ett blir dagene så mye lengre og jeg har tid til å gjøre ting jeg «ikke hadde tid til» før, som for eksempel lekser. Kanskje prioriterer jeg annerledes, kanskje har jeg rett og slett bare mer energi, uansett hva det er, jeg liker det!

En annen artig (men unødvendig) opplysning er at jeg i kveld spiste salami. Sist gang jeg spist det var vel for godt over et år siden, hvertfall så lenge at jeg ikke kan huske det. Kostholdet mitt (unntatt middagene) består stort sett av havreknekkebrød med lettere norvegia eller hva den heter eller squeeze jordbærsyltetøy. Brød er jeg ikke noen stor fan av, i såfall må det være skikkelig grovt og tungt, alt annet smaker loff og det er bare kvalmt. Hvordan jeg kom på ideen med å begynne å spise noe annet igjen aner jeg ikke, mer proteiner kanskje?

Poenget med bildet er bare å vise hvorfor dette ikke er en moteblogg. Jeg kler meg både alt for kjedelig og allminnelig til at det hadde blitt mer underholdende enn alle disse morsomme fortellingene fra livet mitt, ehe! For å «spice» opp bloggen litt begynner jeg herved med dagens sang, og i dag lar vi MGMT – The Youth få æren. Legg forresten merke til hvor mye den minste gutten ligner på ei ape, jeg klarte ikke la være å le!

