Skip to content

Hjertevill

I dag så jeg at det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om etter jeg kom hjem fra pappa, ble helt glemt i begeistringen over hvor bra det faktisk gikk! Den fantastiske ideen jeg hadde i det jeg begynte å skrive innlegget var nemlig å fortelle dere om bildene jeg fant. Jeg velger å droppe den lange historien om at den gamle dataen jeg hadde ble ødelagt i et lite uhell og at jeg kjøpte ny for konfirmasjonspengene, i stedet for å reparere den. Siden det hadde vært dumt å kaste en data som på det øyeblikket ikke var så alt for gammel bestemte pappa seg for å betale for reprasjonen og i stedet la brødrene mine bruke den. Heldigvis for meg har de enda ikke klart å ødelegge den og bruker den fortsatt. Grunnen til at jeg sier heldigvis er at da jeg satte meg ned og så litt på den fant jeg en hel del bilder fra flere år tilbake!

Haha, gud som jeg elsker å finne bilder jeg ikke visste fortsatt eksisterte! Disse bildene er fra oktober og desember 2006, det vil si at jeg var… 14. Må si det er litt trist å tenke på at jeg selv synes jeg var finere da enn nå. Jeg skal herved spare til langt hår igjen.
