Skip to content

Hjertevill

For øyeblikket sitter jeg i et rom med 4 andre jenter(to stykker har allerede lagt seg) og spiller spill fra 123spill, kabal og andre drittspill, i tillegg til å sitte på msn og snakke med.. hverandre. Etter å ha irritert absolutt alle i cirka en time fordi jeg måtte laste ned Sims 2, funker nå nettet igjen og jeg slipper kommentarer for hver jækla gang nettet slår seg vrangt. Kort oppsummert har vi det fint.



Sims, jeg burde ikke lastet det ned i hele tatt med tanke på at jeg nå garantert kommer til å begynne å spille igjen (og da spiller jeg i timer i strekk, noe som forsåvidt gjelder de fleste spillene jeg blir avhengig av).


Ullsokker, tights, lite tilstedeværende sminke og gogenser. Vet dere ser denne genseren alt for ofte når jeg har sånne kvelder, men saken er at det er den beste genseren jeg har.

