Skip to content

Hjertevill

Innser plutselig at jeg må være den som skriver blogginnleggene mine til de minst passende tidene hvor enten ingen har stått opp eller alle sover. Jaja, regner med det gjør ikke så alt for mye.

Usannsynlig, men sant, så har jeg nettopp tilbragt hele kvelden oppe til faren min! Det har seg sånn at etter jeg hadde vært på Spenst dro jeg oppover til han med farsdagskake og da ble jeg bedt inn på kake såklart. Måtte selvsagt hjemom og dusje først, men dro oppover til han i 8-tiden. Siden klokka nesten rakk å bli 12(!) før jeg var hjemme igjen vil det si at jeg har vært oppe til han i nesten fire timer, på én dag! Sannheten er at jeg husker ikke sist gang jeg tilbragte så mye tid i det huset, sist gang må enten ha vært en eller annen juleaften eller konfirmasjonen min! Uansett, det var egentlig ganske koslig. Vi spiste kake sammen med den ene broren min, snakket for det meste om skolen(som vi alltid gjør), men det gjorde ikke noe. Snakket litt om utveksling og når jeg nevnte at jeg faktisk er litt interessert i det var han overraskende positiv og sa han skulle sjekke ut litt. Ikke verst, ikke verst. Etterpå endte jeg opp med å sitte og se Brokeback Mountain og ligge slengt utover sofaen.

Er fullstendig klar over at alt det jeg gjorde oppe til pappa høres fullstendig ordinært og kjedelig ut, men for meg var det helt utrolig! Jeg har ikke vært så lenge sammen med han uten noen spesiell flaustemning på leeeenge! Nå ser jeg meg bare nødt til å avslutte innlegget uten noe bilde og et innhold jeg skjønner vil underholde de færreste, i og med at jeg sov sånn cirka fire timer i natt. Sleep tight.

