Skip to content

Hjertevill

Jeg kunne egentlig fortalt dere om resultatene på norsktekstene jeg skrev, grunnen til at jeg velger å ikke gjøre det er at jeg blir helt seriøst flau av å gjøre det bra og vil ikke gi dere det inntrykket av å være overlegen eller selvgod. Jeg kan fortelle at jeg gjorde det bra nok til at jeg er fornøyd med resultatet, men også at jeg kunne gjort det bedre.

I dag var jeg og mamma i byen og spiste, litt fordi norsktekstene gikk bra, litt mer fordi vi ikke hadde fantasi nok til å finne på noe til middag. Litt typisk sånne uker hvor vi er alene. For øyeblikket sitter jeg 1) og ser the EMA’s. 2) og drømmer meg litt bort til hvorsomhelst. Jeg har fortsatt null energi om dagene og det sliter meg FORTSATT like mye ut. Jeg vet ikke hvor gamle alle leserne mine er, men er det flere enn meg som har det sånn? Er dette et fenomen som foregår når man går 1.året studiespesialiserende eller bør jeg stålsette meg på enda 2 år til med et underskudd på energi hele tiden? Isåfall kommer dette til å bli 3 lange år, that’s for sure.
