Skip to content

Hjertevill

Hvor avhengig jeg har blitt av bloggkoll gikk opp for meg nå i kveld når siden var nede i et par minutter. Jeg satt der og oppdaterte som om det var livet mitt det sto om. Heldigvis ordnet det seg etter et par minutter og jeg fikk endelig roet min trang til å lese dagens blogginnlegg fra de 47 bloggene jeg følger for øyeblikket. Vet dere hva det verste er? Jeg leter etter flere å følge sånn cirka hver dag! Så hvis dere tilfeldigvis har et par favorittblogger som ikke ligger på link-lista mi, del!

(theskullset)

Nå er klokka snart 1 og ja, jeg skal på skolen i morgen! Som dere skjønner ligger jeg da ganske dårlig ann i forhold til søvn og skal derfor finne senga snarest. Vi sees i morgen, helghelghelg! Til tross for null planer gleder jeg meg noe helt vannvittig.

