Skip to content

Hjertevill

Haha, beviset for hvor trøtt jeg var er vel det faktum at jeg la meg etter blogginnlegget og sov til fem på ni! Det vil si over 6 timer noe som er like mye som jeg sover enkelte netter!

Som dere ser har jeg nå fått ny header, all skryt for den går til Stine som va så snill og lagde til meg. Jeg har også oppdatert lista over blogger jeg leser og anbefaler selvsagt alle. Hvis dere har innspill på det nye utseendet eller bare innspill til hva dere savner på bloggen generelt må dere si ifra. Jeg har ikke ambisjoner om å bli den nye Ida Wulff, men synes likevel det er artig når jeg ser flere forskjellige bloggere kommenterer! Noen som har kommentert før, noen nye og noen venner. Jeg benytter anledningen til å takke for alle kommentarer siden det gir meg enda flere blogger å følge med på!

