Skip to content

Hjertevill

Jo mer jeg vurderer det, jo mer har jeg lyst å sitte oppe helt til resultatet er klart. Ikke bare antydninger om resultatet, men et avgjort resultat. For å gjøre dette må jeg nok ha noe å gjøre og noe å spise. Derfor er planen akkurat nå å sette meg ned på stua og se meg en film, lage smoothie og vente i spenning. Jeg vet ikke hvor mye dere bryr dere om valget i USA, men for meg er det viktig i og med at personen som blir valgt har mye å si for hele verden de neste 4 årene. På søndag var det en dokumentar om begge presidentkandidatene og jeg må faktisk innrømme at jeg fikk mer respekt for McCain etter å ha hørt mer om livet hans. Likevel er jeg langt ifra enig i politikken hans, og hadde jeg vært amerikansk og gammel nok hadde jeg definitivt stemt på Barack Obama! Gamle, krigsivrige og konservative menn er noe jeg ikke er spesielt begeistret for for å si det mildt.

