Skip to content

Hjertevill

Hvor tragisk er det ikke at jeg ikke klarer å legge meg og sove klokka halv 3 om natta fordi jeg ikke har skrevet noe i dag? Ganske. Vel, som dere ser er samvittigheten min hvertfall i orden. Skulle gjerne skrevet et langt og interresant innlegg om et eller annet enda mer interresant, desverre har det seg slik at jeg gjør ikke det. I stedet kan dere få se hva jeg har ledd av i kveld:



Av hensyn til personene på bildet har jeg valgt å sensurere fjesene, vi vil ikke ha mobbing vet dere.
I kveld så jeg forresten Sex og singelliv-filmen igjen, hva er sjansen for at de to filmene jeg så samme kveld har jeg nå sett igjen? Den ene en dag etter den andre og jeg har ikke valgt film noen av disse kveldene! Ja, jeg synes sånne sammentreff er artige.

