Skip to content

Hjertevill

Som om jeg har brydd meg i hele tatt. Heldigvis er det eneste jeg har sett av drittunger utkledd og sminket med herslig karneval-sminke to stykker på bensinstasjonen(som forresten var noe av det styggeste på lenge) og et par gjenger jeg spotta fra butikken. Hvorfor jeg ikke har blitt mast på av flere? Ringeklokka vår funker ikke, det har aldrig vært så deilig som nå. Eller, jeg trodde jeg så to jenter inne på butikken utkledd som horer, men da jeg så ned på klærne virket det som om de bare ikke kan å sminke seg uten å se trashy ut. Wellwell, det var mer enn nok for meg. Kvelden har gått med på tacospising og film sammen med venner, at vi så What Happens in Vegas gjorde meg ingenting siden alt er koselig med gode venner.

Jeg imponerer meg selv når jeg faktisk klarer å velge noe bra i stedet for all dritten vi også har.
