Skip to content

Hjertevill

Jeg fant ut at etter en lang dag med lekser og trening fortjente jeg å kose meg med en kopp kakao nå før jeg la meg. Desverre(kan man vel si) har det seg sånn at da jeg la over bildene av den deilige koppen med kakao, det vil si dette bildet:

Kom jeg også over en del gamle bilder som jeg tidligere har brukt på bloggen, blant annet dette:


Sånn cirka hvor mye tror dere jeg har lyst på en kanelbolle nå? Må uansett styre meg til lørdagen, skal fra nå av holde storspising kun til lørdag, mindre utskeielser(brus og to stykker pizza til middag f.eks) på fredag og søndag er fortsatt lov siden det er medregnet i helg, men ikke noe ekstremt. Nå skal jeg sove, dette er ALT for sent! Forresten, takk for lykkeønskning til prøven, jeg tror jeg trenger det!

