Skip to content

Hjertevill

I år er det nok en gang på tide å kjøpe seg ny vinterjakke. Skulle ønske jeg kunne si at jeg har gledd meg skikkelig og funnet fram mange forskjellige alternativer. Saken er at jeg bare har funnet én jeg liker. Desverre er det også slik at jeg skulle ønske jeg ble mer forelska i jakka og ikke bare liker den. Dette har jeg nå gitt opp og vennet meg til tanken om at det er jakka jeg skal ha i bakken i de neste to/tre årene, for nei, jeg kjøper ikke ny vinterjakke hvert år. Dette er jakka jeg har bestemt meg for, syns den er helt grei. Burton Elevation i fargen azul, bestemte meg for at blå ville bli enklere å finne en eventuell ny bukse til enn brun, til tross for at den brune egentlig er litt finere.


Før jeg legger meg skal jeg se ferdig Frustrete Fruer. Må innrømme at jeg har det samme problemet som Camilla, for mange serier, alt for lite tid! I morgen blir det enda verre, i tillegg til at jeg ikke har fått sett dagens Dexter kommer også Heroes, Gossip Girl og Prison Break, og på onsdag kommer Greek. Innimellom alle seriene og søvnen er det også meningen jeg skal få tid til både lekser og trening. Ser ut som jeg må begynne å lære meg å prioritere.

