Skip to content

Hjertevill

Minstebroren har bursdag. Han blir 11 og for meg virker det som om alle 11-åringer har ADHD. Grunnen til det er konstant oiong, dunking og bråk fra det øyeblikket jeg kom hjem og til… ja, de holder på enda. Heldigvis kommer det litt slekt snart og forhåpentligvis må ungene dra hjem eller i det minste roe seg minst tjue hakk ned. Dere kan jo selv forestille dere hvordan det er, etter en skoledag til halv 4, på en MANDAG, å ha slike i huset, er det rart jeg blir lei?



(Åjada, unger i huset er love dere. Til mitt forsvar hadde jeg i tillegg nettopp våknet etter å ha sovet bort bråket i to timer, desverre var de fortsatt der da jeg sto opp.)

Prøven i dag gikk som jeg hadde forventet, litt så som så altså. Jeg svarte på alle spørsmålene og slikt, men når et flertall av svarene bare er sånn at jeg håååper de er riktige tar jeg ikke sjansen på å håpe på noen sekser for å si det sånn. Skrev ikke opp en eneste reaksjonslikning og jeg har fortsatt ikke peiling på hva som skjer når du putter en Sink-stav nede i noe og en Kobber-stav nede i noe annet, eller.. elektroner drar fra Sink-staven til Kobber-staven, hva som foregår nede i «vannet» er mer uklart.

