Skip to content

Hjertevill

Søndag er den store bloggedagen, til tross for hvor lite som faktisk skjer. Greia er vel at det er den eneste dagen i uka jeg faktisk har energi og tid til å sette meg ned og skrive opptil flere innlegg. Mandag-fredag mangler jeg både tid og energi, lørdag har jeg energi, men ofte ikke tiden til det, og til slutt er vi da på søndagen. Egentlig burde jeg oppsummert hele uka hver søndag, men dessverre er det slik at jeg lider av korttidshukommelse og ofte ikke husker hva jeg har brukt uka mi på. Allerede nå vet jeg at denne uka blir travel, litt hvertfall. I morgen har vi naturfag-prøve som jeg sitter og leser og skriver sammendrag til i dette øyeblikk, hvis noen leter etter meg befinner jeg meg nede i kapittel 3 i Nexus, Oksidasjon og reduksjon – utveksling av elektroner. Hvis det forresten er noen som faktisk skjønner seg på dette, kontakt meg, ASAP! At jeg blogger akkurat nå er selvsagt bare en obligatorisk distraksjon etter det som virker som timer med sammendragskriving.


(Bare en liten illustrasjon, se bort ifra alle ekle klumper og ting nedover halsen)

Travel uke ja. Prøve i morgen, STOR samfunnsfag-prøve på tirsdag(eller onsdag)(eller torsdag), OD-fest som Musikk, dans og drama arrangerer på torsdagen for så å ligge i senga på selve OD-dagen(fredag for oss), sannsynligvis også tørke litt støv eller noe i huset.

