Skip to content

Hjertevill

I dag er været slik som høstvær skal være. Sol, ikke så alt for kaldt og ikke den ekle vinden. Måtte en tur ut med kameraet, bare for å se om jeg fikk til noe. Noen greie bilder ble det, selv om jeg merker at ønsket om et bedre objektiv bare blir større og større. Treet med alle de fine bladene som jeg lenge har hatt planer om å vise dere mistet så og si alle sine blader i drittværet som har vært i det siste, trist.






I kveld skal jeg på High School Musical 3 sammen med fire jenter. Ja, filmene er klisjeer til tusen og historien ender alltid med at Troy og Gabriella ender opp sammen igjen på en nærmest magisk måte som irriterer meg like mye hver gang. Desverre er det slik at jeg føler jeg nesten MÅ se den siste når jeg har sett de to første. Fire 15-16-årige jenter i en sal hvor gjennomsnittsalderen sannsynligvis kommer til å ligge på halvparten, jeg gleder meg.

