Skip to content

Hjertevill

Tittelen sier alt om hvordan jeg følte meg i kveld. Var egentlig ikke noen fest, og jeg vet ikke helt om det bare var jeg som ikke følte meg helt på topp, men det var uansett sånn det var. Ikke misforstå, jentene er knall, opplegget var knall, alt som ikke var bra var meg. Det var bare en sånn kveld der jeg følte meg rævva for å si det enkelt. Hadde på meg cityshorts med ullstrømpebukse under og jeg klarte ikke å nesten bli på gråten hver gang jeg så ned på lårene mine når jeg satt, så ille følte jeg meg. Endte med at jeg lånte meg ei bukse etter vi hadde spist.

Siden det tross alt var bursdag og jeg alltid føler et behov for å underholde dere med noe annet enn mitt drittprat slenger jeg såklart opp bilder! Må bare advare om at jeg ikke hadde med speilrefleksen og bildene er derfor sucky.
Litt heslig, men siden det var bursdagsbarnet som ordnet var det likevel lov.


Bursdagsbarnet!

Broken hearts, alt for intern til at det er noen vits å forklare.
Det verste er at jeg ikke kan legge meg og sove nå heller. Jeg har nemlig en engelskpresentasjon om Kent som skal være ferdig til i morgen. Blir ikke noe bedre av at i deres historie har jeg bare kommet til 1995, jeg har altså fortsatt 13 år igjen å finne fakta og skrive om. Sutreeee.
