Skip to content

Hjertevill

For første gang i mitt liv har jeg lagd smoothies. Hvorfor jeg ikke har prøvd det før? Fordi jeg alltid har sett for meg at jeg ikke vil like det, i hele tatt. Sannheten er at jeg er så kresen når det kommer til hva jeg har i meg at det meste jeg prøver meg på blir kastet like fort som det ble kjøpt. Denne gangen derimot elsket jeg det! Aldri har jeg blitt så overrasket(på en positiv måte) over noe jeg selv har stelt istand. Jajaja, smoothie er ikke akkurat sufflé, men det må da være lov å bli litt stolt?

I og med at middagen min i dag besto av havregrynsgrøt, noe jeg også har begynt å spise nå nylig, begynner jeg å lure på om jeg er i ferd med å bli mindre kresen. Kanskje dette er tiden for ny mat? Knekkebrød med enten hvitost eller jordbærsyltetøy begynner å bli litt… oppbrukt.

Forresten, hvis dere har tips til gode smoothie-oppskrifter lover jeg å prøve!

