Skip to content

Hjertevill

Klokka er 11 og jeg er FERDIG! Til min store overraskelse fikk jeg puttet 1275 ord på arkene, fordelt på 7 avsnitt og to og en halv side, ikke verst ikke sant? Jeg er ihvertfall stolt, selv om jeg kjenner skrivingen min godt nok til å vite at den der ikke når opp til sekseren. Det får gå denne gangen, til tross for at jeg faktisk har et ønske om å ligge oppimot seks når det gjelder norsk. Nei, i motsetning til mange andre bloggere er ikke drømmen å bli journalist eller forfatter av noe slag, som jeg har nevnt tidligere er jeg totalt lost når det gjelder hva jeg skal gjøre med livet mitt. Jeg orker uansett ikke å stresse med det dette året, først må jeg bestemme meg for hvilke fag jeg skal ta til neste år, noen som forresten vet omtrent når vi må bestemme oss for det?

Nå skal jeg ordne meg, hoppe i seng og drømme meg bort til sommer og lyse dager med energi til å holde seg våken en hel dag. Jeg er lei av å sove.
(Foto: Deviantart)
