Skip to content

Hjertevill

Hadde jeg visst at mamma skulle komme å ta bilde av meg tidlig på morgenen hadde jeg dusjet i går kveld, beklager. Meg og Hårek(katta). Dette er det nærmeste jeg kommer å ha noen å sove sammen med om nettene.

Ble ikke noe blogging i går, grunnen er at i tidsrommet fra kvart på 11(på morgenen) til 4(på natta) var jeg hjemme i omtrent ti minutter. Tok meg faktisk i å sitte og tenke «pokker, jeg har ikke blogget i dag» mens jeg var sammen med vennene mine, litt ille i og med at jeg sutrer så mye over hvor lite liv jeg har. Det er søndag og å lese Postsecrets «Sunday Secrets» har blitt min lille tradisjon hver søndags morgen nå, og det er like koselig hver gang! I tillegg ender det alltid med minst ett nytt bilde i Postsecret-mappa mi.

Nå skal jeg hoppe i dusjen for så å sette meg ned og se et flertall filmer i løpet av dagen.
Dere har nå gått fra å aldri sett meg uten sminke, til nå å ha sett det TOOO ganger!
