Skip to content

Hjertevill

Rock City Urban Moteuke. Hørt noe så wannabe storby?
«Kom igjen, vi trenger et navn som høres proft ut! Brainstorming folkens»
«Fashionweek?»
«Nei, det er engelsk.»
«Moteuke?»
«Ja, men vi trenger noe litt mer hipt!»

«Urban?»
«JAAAA, nå er vi på gli her! Vi trenger noe så folk vet at det er på Namsos Storsenter det skjer, fortsett.»

«Rock City Urban Moteuke?»
«Jaaaaaaaaaaa!»
Det eneste jeg så og fikk lyst på var antrekket til Lise Karlsnes. At ei av norges mest velkledde ser smashing ut kommer vel ikke som et sjokk? Må si jeg elsker den nye frisyren hennes, skal prøve å legge opp et bilde hvis jeg finner noen.

Akkurat nå sitter jeg her og lurer på hva jeg egentlig har gjort de siste to timene etter jeg kom hjem. Det som om noen har knipset og nå er klokka plutselig ti. Det eneste jeg husker å ha gjort er å ha spist et stykke eplekake og å ha lest litt om USA-valget, ellers må jeg innrømme jeg ikke husker en dritt. Er det farlig?

Legger ut et bilde av mitt forvirrede tryne. 1) For å spice opp innlegget. 2) For å hjelpe dere i å finne ut om det faktisk er noe feil.
