Skip to content

Hjertevill

Jeg så gjennom blogginnleggene mine og innså plutselig at jeg har blogget i over et halvt år. Det er ikke spesielt lenge i forhold til mange andre, men for meg synes jeg det begynner å bli en stund. Jeg hadde tross alt ikke forventet at jeg skulle komme til å holde på mer enn et par uker! Bloggen min er ikke lest av flere hundre hver dag og jeg har ikke tjent meg rik på den, men heldigvis hadde jeg ikke forventet noen av disse delene heller.

Hver gang jeg legger ut et innlegg nå er det jeg gleder meg til responsen fra de få som kommenterer og jeg er like strålende fornøyd hver gang jeg ser jeg har fått mail om en kommentar! Det gjør meg ikke noe at jeg ikke får 50 kommentarer på hvert eneste innlegg, for i stedet føler jeg at jeg begynner å kjenne de/du som kommenterer. Hele dette avsnittet høres nå ut som ren smisk for å faktisk få kommentarer, men helt ærlig, alt jeg sier er sant! Det hadde såklart vært koslig med enda flere lesere, men jeg føler ikke noe behov for å måtte bli «Norges beste blogg» eller noe i den dur.

Takk til dere som faktisk orker å lese alle mine innlegg, de hvor jeg bare sutrer over hvor trasig jeg/livet mitt er, de hvor jeg skryter og høres ut som dronning av verden og alle de imellom.
Skulle egentlig ta et bilde hvor jeg viste hvor glad jeg er i mine lesere, i stedet ble det et bilde som faktisk viser hvor jævla trøtt jeg er klokka halv 4 på natta. Værsegod.
