Skip to content

Hjertevill

Da var ferien over og i morgen er det tilbake på skolen. Heldig som vi er begynner vi også med to timer gym. Egentlig er jeg en av de som liker gym, så faktisk har jeg ikke så mye å sutre over. Skal jeg oppsummere ferien kort har den vært bra. Jeg har fått gjort alt jeg ville og faktisk trent mer enn jeg gjør i «vanlige» uker! Føler jeg begynner å se resultater, er også derfor jeg ikke tørr å stille meg på vekta. Det er helt sant, jeg TØRR ikke! Jeg er redd for at resultatet skal bli et skikkelig slag i trynet og at det fører til enda en kveld hvor jeg gråter fordi jeg føler meg feit. Ja, jeg er faktisk så emo at jeg gråter over mitt eget utseende.

Jeg fikk trent, desverre ble det slik at jeg dro og så Fritt Vilt 2 i kveld og som vi alle vet hører godteri og popcorn til når man er på kino. Filmen var forresten ikke spesielt bra, i mine øyne er 1’ern bedre. Var jo selfølgelig scener hvor man skvetter skikkelig til, men satt ikke med den følelsen av å være sånn redd som man skal være på sånne filmer.

Nå er klokka alt for sent til at jeg skal på skolen i morgen, så jeg burde egentlig lagt meg for lenge siden. Håper dere alle har hatt en fin høstferie og lykke til med å stå opp i morgen. Jeg vet jeg trenger det.
