Skip to content

Hjertevill

Føler jeg begynner å kjede dere med min pågående Kent-obsession. Derfor skal jeg la være i dag. I dag har mamma bursdag, gratulerer til henne! Planen min var egentlig å rydde rommet og å kjøpe noe fint. Rommet er fortsatt litt på skeiven for å si det sånn og jeg har heller ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe. En bra bursdagsgave til under 200 kroner? At prisen må være under 200 er ikke fordi jeg er gjerrig, men det er alt jeg har igjen etter Trondheims-turen. Overraskende mye i mine øyne.

Jeg har tenkt litt på bloggen min. På hvorfor jeg egentlig blogger. Ikke har jeg spesielt bra stil og jeg har heller ikke noe spesielt interessant liv. Likevel sitter jeg her nesten hver dag og skriver om livet mitt. Jeg har ikke kommet fram til noe svar, men det jeg vet er at når jeg ser innlegg som dette: http://stinefriis.blogg.no/1223602601_nattinu.html hvor JEG har vært inspirasjonen til å gjøre noe, da blir jeg glad. Så kanskje er det derfor, at jeg vil inspirere dere. Jeg vil gi dere de samme frysningene jeg får når en av mange Kent-sanger kommer med ei linje som treffer langt inne i sjela. Jeg vil få dere til å smile like bredt som meg når en dag er oppimot perfekt. Jeg vil dele deler av livet mitt med dere enkelt og greit.
