Skip to content

Hjertevill


I dag har jeg kjørt til OG fra Trondheim. Det vil si en tur som tar over tre timer, én vei! Jeg er selvfølgelig helt utrolig imponert over hva jeg får til, selv om jeg nesten ble påkjørt av en lastebil(min feil) og blendet et par biler med langlysene på vei hjem. På turen dit gjorde jeg ikke andre feil enn å kvele bilen i et lyskryss, okei, to. Hva forventer dere når jeg kommer fra en by som ikke har ett eneste lyskryss da?
Jeg oppfylte alle mine egne kriterier for turen og fikk kjøpt varme sko, jakke og ulljakke til vinteren. Fant i tillegg en helt vanlig grå lue og enda et skjerf som dere ser på bildet. Mamma ble ikke særlig fornøyd med at jeg kjøpte enda et skjerf, dette er mitt 6. skjerf jeg har kjøpt denne høsten hvis jeg har talt rett. Ble også en grå bukse og en svart singlett fra GT. Mot slutten av kvelden var jeg så oppgitt over hvor lite jeg hadde kjøpt at jeg lette gjennom nesten alle klesbutikkene på Trondheim Torg etter noe som helst jeg kunne ta med meg hjem, det var da jeg fant jakka. Likevel sitter jeg med følelsen av at jeg burde kjøpt så mye mer.
Til slutt vil jeg bare si hvor mye jeg liker Trondheim. Pokker heller, når jeg først har bestemt meg for å få lyst til å studere i Oslo istedet blir det høst, mørkt og Trondheim blir nok en gang koslig igjen. Jeg klarer ikke å la være å se for meg at jeg hadde trivdes noe helt forferdlig der!
