Skip to content

Hjertevill

Som mange andre har jeg endelig oppdaget Bloggkoll. For dere som ikke vet hva det er fungerer det slik at man lager seg en bruker, leter gjennom listene og finner blogger man liker, for så å «prenumerera» på dem. Det som deretter skjer er at du får en liste hvor alle nye innlegg fra disse bloggene vises, praktisk ikke sant?

Nå har begge mine innlegg for dagen vært en form for reklame og det gjør meg nesten kvalm. Derfor føler jeg også for å fortelle hva jeg har drevet med, som er… ingenting. Joda, i dag har jeg slappet av, skikkelig. Også har jeg vært på spenst. Samvittigheten er dermed ikke helt sikker på hva den skal gjøre og velger å holde seg unna, eller noe sånt. Akkurat nå sitter jeg og prøver å finne ut hva jeg skal ordne meg til kveldsmat, noe som er langt ifra lett.

Føler du for å være ekstra snill kan du jo alltids «prenumerera» på min. Noe som er så enkelt som å følge linken nedenfor:
Följ min blogg med bloggkoll
