Skip to content

Hjertevill

I går var det bursdag. La oss bare si at figuren over hvor moro det var er formet som en pyramide, stigende mot en høy topp, for så å gå ned i bakken. Til tider veldig bra, til tider ikke like artig. Dette var faktisk på et bra tidspunkt, til tross for mitt slappe uttrykk.

I morges da jeg våknet og tok av meg sokkene var dette synet som møtte meg. Det er vel det du får igjen for å bestemme seg for å gå barbeint i høye hæler. Det svir.


Nå skal jeg skifte ut av slaskeklærne og få på meg noe anstedig. Skal på kino sammen med to venninner for så å sannsynligvis slappe av med dem resten av kvelden. Hadde det ikke vært for at det er høstferie hadde jeg forbantes over at det er søndag, nå er det bare greit. Kos dere, om dere har ferie eller ikke.

