Skip to content

Hjertevill

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg føler meg slapp og feit for tiden, det mest irriterende jeg vet også. Jeg gleder meg til jeg kommer i gang med treningen igjen, det øyeblikket jeg ble syk ble også alle rutinene ødelagt og jeg må nå begynne på nytt. Det er uansett snart høstferie og da vet jeg at alt i nærheten av rutiner forsvinner. Derfor er det en ny, frisk start etter høstferien! Jeg skal finne på noe for at det skal gå skikkelig bra, skikkelig.

Mine planer for høstferien er ikke akkurat mange. Alt jeg vet er at det mest sannsynlig blir en dagstur til Trondheim for å shoppe. Det er kanskje ikke byen med det største utvalget den heller, men når det har seg slik at man bor 10timer unna Oslo er det heller ikke så mange andre byer å dra til. Jeg gleder meg uansett, håper virkelig jeg finner klær til vinteren. Stikkord er varme.
Hva er DINE planer for ferien?
