Skip to content

Hjertevill

Siden jeg var så ovenpå tidligere i dag og skrøt på meg at jeg skulle blogge enda en gang iløpet av denne dagen ser jeg meg nå nødt til det. Flaks for meg at jeg har slik et fantastisk liv. Neida, jeg har vært sosial og vært sammen med et flertall(!) mennesker i kveld. Utenfor familien til og med. Det sier seg vel selv at jeg nå er utslitt. Klokken er halv 3, jeg har jobbet i 5,5 timer i dag og jeg har i tillegg vært sosial, hva mer kan en forlange av meg? Jo, jeg har ikke trent mer enn en gang denne uka, to medregnet den som forhåpentligvis blir i morgen.

Kjedelig bilde, tenke bare jeg skulle vise dere at jeg ble solbrent i løpet av 20 minutter. Det vistes bedre mellom puppene, men det ville vært på kanten dristig å legge ut. Nyt min vakre (aner ikke hva det området heter).
