Skip to content

Hjertevill

Jo, jeg blir syk. Når alt er på en megaopptur og kroppen begynner å føles bra ut igjen, KRASJ! Dette vil si at siden fredagskvelden har kostholdet mitt bestått av: is, epler, vann og safari-kjeks. Jeg har spist en helt 2-litring med vanilje-is ALENE! Det positive er at det faktisk gjorde halsen bedre, det negative er at det er så kvalmt å tenke på at det halve hadde greid seg. Det er også grunnen til at jeg nå er pisse lei av å være syk og har store planer om å være tilbake på spenst så tidlig som om omtrent 10-15 timer! Blogging er ikke akkurat en stor prioritet når hodet trekkes automatisk mot nærmeste flate noe jeg på det sterkeste beklager. På den andre siden har jeg hatt tid til å se både Sex and the City(nei, jeg så den ikke på kino!) og What Happens in Vegas. To søte filmer begge to, men jeg må innrømme at jeg likte Carrie Bradshaw og gjengen et par hakk mer enn Mr. and Mrs. Fuller.
Nå skal jeg sove og håpe på at immunforsvaret mitt setter alle kluter inn for å bli frisk til i morgen, wish me the best of luck!

