Skip to content

Hjertevill

Dagene går utrolig fort unna. Jeg sover, jeg spiser, jeg er på skolen, jeg sover, jeg trener og jeg sover igjen. Innimellom kommer lekser og andre forskjellige småting. Døgnet skulle gjerne hatt enda flere timer, gjerne noen jeg kunne brukt på venner. Likevel må jeg si jeg trives om dagene, jeg smiler.

Som jeg har sikkert har nevnt tidligere er jeg totalt tv-serie-addict! Jeg ser så mange serier at det nesten er vanskelig å følge med selv. Etter å ha blitt ferdig med the OC på mandagen(jeg strigråt!) oppdaget jeg plutselig at jeg ikke hadde noen serie å følge med på, unntatt de som kommer ut hver mandag selvfølgelig. Disse vil si one tree hill, gossip girl og prison break, på tirsdager kommer greek, og om ikke så alt for lenge begynner frustrerte fruer og dexter igjen! Uansett, siden jeg fant ut at jeg ikke hadde noen serie å se de andre dagene i uka måtte jeg selvfølgelig finne en og valget falt på house md. Har sett to episoder nå i dag og til nå liker jeg det.
Siden jeg synes jeg har vært flink til å blogge de siste dagene, men at dere har vært lite flinke til å kommentere: Hva er din must-see tv-serie?
