Skip to content

Hjertevill

Akkurat nå, smiler jeg! Jeg vet ikke hvorfor, men akkurat nå har jeg det bedre enn på lenge. Ikke vet jeg hvorfor jeg ikke har vært like glad som nå, men det har seg uansett sånn at jeg er det. For litt siden var jeg til og med ikke sikker på hvor glad jeg kunne bli igjen, men plutselig, helt ut ifra løse luften fikk humøret seg et ordentlig løft. Av grunner til dette kan vi vel nevne mange, men ingen nevnt ingen glemt.

På grunn av min egen foreløbige lykke blir jeg også inspirert til å få andre til å smile. Hvordan? Hm, akkurat det sitter jeg også og lurer på. For min del funker trening, ikke med en gang, ikke alltid, men etter hvert, og en gang iblant når man ser kroppen begynner å ta form og bli til det man en gang var eller vil bli. En annen ting er venner, og da snakkes jeg om de ordentlige vennene, de som får deg til å smile bredt til og med når det er det siste du vil. Ellers er det vel bare å lete etter store og små ting som gjør deg lykkelig. For i mine øyne er du lykkeligst når du har funnet lykken helt selv, uten hjelp og uten andre. Men selvsagt, å dele egen lykke med andre, sånn som jeg PRØVER å gjøre nå, gjør alt det som allerede er bra, enda bedre.

Uansett, jeg vet ikke om jeg har lyktes i det jeg prøvde på nå. Om jeg ikke gjorde det håper jeg virkelig dere tenker over ting, prøv å gjør deg selv glad. Prøv å finn en sang, et bilde, en film, noe som helst som du VET vil få deg til å smile, le eller gråte, av glede selvsagt.

