Skip to content

Hjertevill

Det ble fest og det ble filmkveld, som jeg heller vil kalle for singstarkveld. Det bli ikke bilkjøp, men det må jeg ta skylden for selv i og med at grunnen var at jeg sov for lenge til at vi rakk å se på noen biler i hele tatt. I dag skal jeg ivei og se fotballkamp sammen med noen venninner, noe som egentlig bare tilsvarer å sitte og snakke sladder og fortelle ryktene fra fredagen. Menmen, det gjør meg ingenting for øyeblikket.

Jeg vet ikke hvilken musikksmak dere leserne mine har, men i håp om at den er like fantastisk som min:


Jet – Shine on. Sangen i seg selv er jo nok til å sitte å høre den sammenhengende i flere timer, men det faktum at den er laget som en hyllest til faren til vokalisten og trommisen som døde av kreft under tiden de spilte inn albumet gjør jo hele greia flere hakk tristere, men også bare enda finere.

