Skip to content

Hjertevill

Begynner å bli en stund siden jeg fikk kameraet nå, til tross for dette har jeg enda ikke fått dradd meg til å kjøpe bag til det. Noen som har tips til praktiske og fine kamerabagger? Trenger ikke en stor en med det første, bare en helt enkelt og helst litt fin/nøytral en. På grunn av at jeg ikke har bag har jeg heller ikke tatt det med meg noen steder, noe som også har gjort at jeg ikke har tatt all verden med bilder. Greit, jeg har et hus å boltre meg i, men det er begrenset med ting som faktisk er verdt å ta bilde av. Prøvde meg litt frem i dag og må si at jeg nå tror jeg forstår basicsen med lukkertid, blenderåpning og ISO. Siden jeg begynte å prøve meg fram med manuelle innstillinger nå i dag har jeg ikke all verden med bilder å vise fram, men legger likevel ut ett jeg synes ble litt fint.

Skal på spinning i kveld også så det blir den tredje dagen på rad med trening, STOLT! Eller kan jeg vel fortelle at på den første norsk-stilen vi leverte inn fikk jeg 6! Hadde langt ifra forventet at jeg skulle få så bra, så det ble virkelig en opptur. For øyeblikket ser det ut til at helgen kan bli veldig bra så nå venter jeg bare og ser, gleder meg litt også. Fest på fredag, muligens bilkjøp på lørdag for så muligens filmkveld hos en venn hele lørdagskvelden og natta. Siden to av de tre planene fortsatt er «muligens» prøver jeg å la være å få for høye forhåpninger til hva det blir, men likevel, det er lov å håpe.
